Vier Maten Blij

Reacties uitgeschakeld voor Vier Maten Blij

Concerten:

Er zijn geen concerten geprogrammeerd.

Hoe blij kun je worden van zingen?
En hoe blij kun je worden van luisteren naar prachtige liederen?

Op 10 juni treedt het Hallehuiskoor op met een zeer gevarieerd programma. Door alle genres heen loopt het lijntje van de liefde. Het ene moment warm omarmend, dan weer schurend, soms gelaten over een verloren liefde, dan weer intens verlangend.

Het Hallehuiskoor heeft een keuze gemaakt uit 5 uiteenlopende genres.

• Het ontroerende Nederlandse luisterlied
  • Engelse liederen uit de 17e eeuw
  • Warme mediterrane klanken
  • Bruisende pop van iets langer geleden
  • Duitse liederen uit de vroege 20e eeuw

En dat niet alleen.
Het programma verwelkomt ook enkele gastsolisten, die hun sporen al verdiend hebben op de nationale en internationale podia. Met hun bijdragen zullen zij uw plezier nog meer vergroten.

Deze voorstelling is het resultaat van wekelijks met hart en ziel samen onze stem verheffen, en zo te proeven van de schoonheid, waardoor ons gevoel in alle lagen geraakt wordt. Muzikale verfijning en aanstekelijk enthousiasme gaan zo hand in hand.

De muzikale leiding is in handen van Harry de Beer
Voor de regie tekent Anne Naron

Kaarten zijn verkrijgbaar aan de kassa van De Lieve Vrouw en via de website van De Lieve Vrouw